کلش اف کنس 23 مرجع کلش اف کلنز در ایران

کلش اف کلنس 23 مرجع کلش اف کلنز در ایران

کلش اف کنس 23 مرجع کلش اف کلنز در ایران

کلش اف کلنس 23 مرجع کلش اف کلنز در ایران

سلام هرچه میخواین درباره کلش من در اینجا میزارم امیدوارم خوشتان بیاد هرکی سوالی داشت به شماره وایبر09150775985یابه ایدی لاینkomail1392reddragon1پیام بده

بایگانی
پیوندهای روزانه

راز اکس بو ها که شما را به ترس می اندازه

چهارشنبه, ۲۴ دی ۱۳۹۳، ۰۵:۲۷ ب.ظ

 نشانه های X-Bow

Untitled

برای بسیاری از بازیکن ها، XBow مایه وحشت خواهد بود و هر پایگاهی که این سلاح در آن باشد احتمالا از آن گذر خواهند کرد اما چندین نکته را باید در مورد آن ها بدانید تا در مقابله با یک پایگاه مسلح درست و منطقی عمل کنید.

XBow خالی (تصویر سمت راست): یک کمان خالی چیزی جز یک سری زه و چوب کنار هم بیشتر نیست و یک XBow خالی هم طبیعتا هیچ خطری ندارد. در این چند ثانیه که برای حمله فرصت دارید دقت کنید، اگر کمان پر بود درنگ کنید اما اگر کمان خالیست هیچ شکی به خود راه ندهید. اما با این حال جاینت ها و بالن ها به سوی همین کمان های خالی هم حمله می کنند.

زاویه XBow (تصویر وسط و سمت چپ): شما می توانید این وسیله را به ۲ شکل تنظیم کنید. در یک حالت XBow فقط نیروهای زمینی را هدف می گیرد و در حالت دوم، هم نیروهای زمینی و هم نیروهای هوایی. در حالت اول، مینیون، هیلرها، بالن ها و اژدهاها راحت می توانند کمپ شما را مورد هدف قرار دهند. اما در حالت دوم با وجود اینکه محدوده اندکی کاهش پیدا می کند اما همچنان کارآمد است.




موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۰/۲۴
kimiyagar

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
der" content="a98d8e03e5ac95a6f331af0ab13e15f9" name="blogreader" />